fbpx

„Guidelines4Training” Parteneriat Erasmus + în Formare Profesională 2020-2022

Deși mobilitatea personalului a fost considerată o prioritate de către Uniunea Europeană, pentru a asigura o bună calitate, eficiență și un impact ridicat al evenimentelor de mobilitate, este vital să ai instituții gazdă bine pregătite și să investești în consolidarea profilului profesional al formatorilor. Parteneriatul, format din 5 furnizori de formare din 5 țări europene diferite, se bazează pe NEVOI pe care le-au întâmpinat personal în propriile instituții, dar și pe date statistice de la nivel național și european, de exemplu: nu există o unitate între predare metode în țările europene și nu există standarde de calitate pentru planificarea, implementarea și evaluarea cursurilor de formare la nivel internațional; oferirea de cursuri de formare internaționale necesită atât expertiză specifică subiectului, cât și cunoștințe despre elementele specifice unui curs de formare internațional.

Ca răspuns la nevoile enumerate, OBIECTIVUL PRINCIPAL al proiectului este creșterea calității a cursurilor de formare de nivel internaţional, prin:

  • Crearea unui ghid standard cu privire la modul de planificare, implementare și urmărire a unui astfel de eveniment;
  • Consolidarea profilului formatorilor care furnizează cursurile de formare internațională, prin dezvoltarea competențelor și cunoștințelor acestora în domeniul planificării, implementării și urmăririi acestor activități.

Proiectul va ŢINTI furnizorii internaționali de formare (de exemplu, instituțiile gazdă care oferă cursuri de scurtă durată KA1) și formatorii implicați în aceste instituții. Desigur, indirect, proiectul va avea un impact și asupra stagiarilor și instituțiilor de trimitere, deoarece o creștere a calității evenimentelor de formare va avea un impact pozitiv asupra cursanților care participă la astfel de oportunități și asupra instituțiilor de trimitere ale acestora.

REZULTATUL PRINCIPAL al proiectului va fi un ghid dedicat furnizorilor și formatorilor internaționali de formare și va include sfaturi, ghiduri și recomandări pentru toate etapele principale ale implementării unui astfel de eveniment (de la planificare la evaluare).

 

PARTENERIi DE PROIECT:

Asociația Bridge Language Study House, Cluj-Napoca, România (www.blsh.ro);

Europass SRL, Florența, Italia (https://www.teacheracademy.eu/);

Academia Europeană de Creativitate, Barcelona, ​​Spania;

Teacher Academy Ireland Limited, Dublin, Irlanda;

Europass Berlin Beratungsburo, Berlin, Germania (https://www.europassberlin.com/);

 

URMĂREȘTE ACEST PROIECT!

 https://www.facebook.com/groups/611043099352317

 https://immagina7.editorx.io/guidelines4training/blank-1

„Guidelines4Training” Parteneriat Erasmus + în Formare Profesională 2020-2022