• str. Ploiesti nr.1, Cluj-Napoca, 400157, CLUJ
  • info@blsh.ro
  • Follow Us On :

Acreditare Erasmus (2023-2026)

Asociaţia Bridge Language Study House a fost acreditată de Uniunea Europeană în domeniul Educaţiei Adulţilor pentru a participa la cursuri de formare şi mobilităţi pentru dezvoltarea capacităţii profesorilor şi personajului instituţiei. 

Prin această acreditare, profesorii şi personalul centrului vor participa la cursuri de formare în următoarele domenii:

  • coaching neuro-lingvistic;
  • educaţia incluzivă;
  • platforme digitale în predare şi învăţare;
  • competenţe soft;
  • formarea formatorilor;
  • management educațional.

Aceste activităţi vor dezvolta abilităţile, competenţele şi cunoştinţele echipe Bridge Language Study House şi vor răspunde la nevoile de dezvoltare organizaţională.

Raportul anului de acreditare 2023-2024

În perioada 2023-2024 centrul nostru a beneficiat de 2 oportunităţi de formare:

1. Curs „NeuroEducation in action”

5 colege din centru au luat parte la cursul „NeuroEducation in action” organizat în frumosul oraş Ghent din Belgia. În cadrul cursului cele 5 profesoare au învăţat despre teme precum:

  • aplicarea strategiilor neuro educaționale în predarea limbilor;
  • tehnici de gestionare a emoțiilor, cruciale pentru crearea

unui mediu optim de învățare;

  • metode de coaching;
  • tehnici de comunicare eficientă și construire a relațiilor cursant-profesor şi cursant-cursant;
  • valorificarea diverselor profiluri neurologice ale adulților pentru a îmbunătăți învățarea limbilor străine.

Formatori: Europass Teacher Academy

Ca urmare a acestui curs, cele 5 profesoare au dezvoltat un ghid cu bune practici care să ghideze profesorii de limbi din educația adulților în lumea neuroştiinţei abordând teme precum:

  • Clase prietenoase cu creierul uman
  • Predarea axată pe cursant
  • Mentalitatea de dezvoltare
  • Coachingul în educaţia neuroştiinţifică
  • Feedback pozitiv.

Ghidul se poate vizualiza aici!


2. Activitate de job-shadowing 

La finalul lunii Iulie 2024, 2 colege din centrul nostru au luat parte la o activitate de job-shadowing în Braga, Portugalia! În afară de observarea orelor de limbi străine, ele au împărtăşit idei şi cu profesorii şi membrii conducerii instituţiei gazdă, London Institute.

Printre altele s-au discutat teme legate de educația incluzivă, digitalizarea în predare, tehnici de predare şi management de cursuri, respectiv s-au împărtăşit idei şi oportunităţi de colaborare.

Raportul anului de acreditare 2024–2025

În anul de acreditare 2024–2025, organizația noastră a continuat angajamentul pentru formare continuă, inovare în predare și dezvoltarea competențelor profesorilor care lucrează cu adulți. Astfel, au fost organizate două mobilități Erasmus+ care au contribuit semnificativ la creșterea calității actului educațional din cadrul centrului nostru.

1. Curs de formare: „Going Digital in an Innovative Classroom”

Furnizor: ITC International
Perioada: 21–25 iulie 2025
Locație: Praga, Cehia
Participanți: 3 profesori de limbi din cadrul organizației

Acest curs a vizat îmbunătățirea competențelor digitale ale profesorilor, oferindu-le instrumente moderne și metode inovative pentru proiectarea unor lecții atractive și eficiente. Participanții au explorat utilizarea resurselor educaționale deschise (OER), stimularea gândirii critice, creativității și participării active, integrarea tehnologiilor digitale în activități de învățare colaborativă, abordări incluzive și interdisciplinare în predarea limbilor.
Profesorii noștri au lucrat cu aplicații și platforme ușor de integrat în activități de zi cu zi, au creat materiale educaționale noi și au făcut schimb de bune practici cu colegi din alte țări europene. Mobilitatea a contribuit astfel la modernizarea metodelor de predare și la diversificarea strategiilor didactice utilizate în clasele noastre.

2. Activitate de Job-Shadowing: Incluziunea adulților vulnerabili

Instituție gazdă: Fundația Sizigija
Perioada: 14–16 iulie 2025
Locație: Skopje, Macedonia de Nord
Participanți: 2 profesori cu roluri de coordonare și decizie

Activitatea de job-shadowing a avut ca scop înțelegerea unor modele de sprijin și mentorat pentru adulții vulnerabili, precum și adaptarea unor strategii educaționale la nevoile grupurilor defavorizate.

Pe durata mobilității au fost analizate politici și practici de incluziune socială; metode de consiliere și mentorat pentru cursanții adulți; rolul întreprinderilor sociale în sprijinirea persoanelor aflate în risc; posibilități de adaptare a acestor modele în cadrul organizației noastre.
Această experiență a întărit abilitățile de comunicare interculturală ale participanților și a oferit perspective noi pentru dezvoltarea unor programe educaționale incluzive, cu impact direct asupra comunității locale.

Prin aceste mobilități, organizația noastră își consolidează statutul de centru de educație modern, deschis schimbului de bune practici și orientat către nevoile reale ale cursanților adulți.

Certificat acreditare erasmus