În cadrul unei companii este foarte important ca opiniile, propunerile și părerile să fie comunicate într-un mod cât mai clar și asertiv. Asertivitatea presupune și faptul că actorii implicați interacționează și negociază unii cu alții într-un fel care să asigure că părerile tuturor părților implicate sunt tratate cu o considerație egală și corectă.
De multe ori, însă, incapacitatea de a comunica într-un mod asertiv poate cauza sentimente de eșec și de frustrare ajungându-se astfel la evitarea oricărui tip de conflict decât provocarea la dezbaterea unor situații dificile sau discutarea unor probleme într-un mod clar, bine gândit și politicos.
Cunoscând dificultățile care pot fi cauzate din lipsa abilităților de asertivitate în cadrul unei companii, am conceput acest program de training în limba engleză care va ajuta participanții să interacționeze mai eficient cu colegii lor, managerii, clienții sau parteneri de muncă. Programul va asigura participanților mediul practic și încurajator necesar pentru dobândirea tehnicilor și bunelor practici de asertivitate pentru un impact pozitiv imediat.