fbpx
Home Programe de training

Soft Skills Training – Assertive Communication

Soft Skills Training – Assertive Communication

Cui se adresează acest program de training

În cadrul unei companii este foarte important ca opiniile, propunerile și părerile să fie comunicate într-un mod cât mai clar și asertiv. Asertivitatea presupune și faptul că actorii implicați interacționează și negociază unii cu alții într-un fel care să asigure că părerile tuturor părților implicate sunt tratate cu o considerație egală și corectă.  

De multe ori, însă, incapacitatea de a comunica într-un mod asertiv poate cauza sentimente de eșec și de frustrare ajungându-se astfel la evitarea oricărui tip de conflict decât provocarea la dezbaterea unor situații dificile sau discutarea unor probleme într-un mod clar, bine gândit și politicos. 

Cunoscând dificultățile care pot fi cauzate din lipsa abilităților de asertivitate în cadrul unei companii, am conceput acest program de training în limba engleză care va ajuta participanții să interacționeze mai eficient cu colegii lor, managerii, clienții sau parteneri de muncă. Programul va asigura participanților mediul practic și încurajator necesar pentru dobândirea tehnicilor și bunelor practici de asertivitate pentru un impact pozitiv imediat.

Recomandat pentru: 

  • cei care simt că trebuie să dezvolte mai multă încredere în sine pentru a interacționa eficient cu colegii, managerii și clienții în limba engleză
  • cei care doresc să devină mai eficienți în obținerea unor rezultate pozitive când își expun solicitările sau propunerile în limba engleză
  • persoane cărora le este greu să spună NU și să refuze solicitări nerezonabile 
  • persoane care trebuie să influențeze și să obțină rezultate pozitive de la colegi, dar fără o poziție de autoritate 
  • cei care doresc să devină mai asertivi în comunicare

 

Participanții vor învăța să:

  • își dezvolte abilitățile de expune punctul de vedere și să formuleze solicitările într-un mod cât mai clar și asertiv
  • dezvolte tehnici și modele de bune practici pentru a gestiona situații și comportamente dificile
  • își dezvolte încrederea în sine pentru a spune NU 
  • își pună în practică metodele necesare pentru dezvoltarea unor relații mai eficiente de lucru cu colegii și managerii
Doriţi mai multe detalii ?

    Datele completate vor fi pastrate si folosite in vederea solutionarii cererii tale. Vezi si politica de confidentialitate.