Comunicarea în limba engleză, în situația unui conflict, este destul de dificilă pentru un vorbitor non-nativ pentru că acesta trebuie să aleagă corect stilul și limbajul pentru transmiterea eficientă a mesajului dar să și aibă grijă să păstreze un nivel corespunzător de politețe, date fiind caracteristicile culturale și faptul că limba română permite o formulare mult mai directă a mesajului decât limba engleză. În limba engleză un mesaj comunicat într-un mod prea direct atrage după sine interpretări de agresivitate, lipsă de politețe și presiune din partea interlocutorului. Totodată și situația tensionată poate cauza încărcarea emoțională a actului comunicativ, ceea ce, de multe ori, va aduce rezultate negative și un blocaj în comunicare.
Acest program de training a fost dezvoltat pentru a oferi angajaților și managerilor suport lingvistic, modele de comportamente pozitive și bune practici prin care aceștia vor putea gestiona situațiile dificile și de conflict la locul de muncă cu mai multă eficiență, asigurând astfel rezultate mai pozitive.