fbpx

Acreditare Erasmus (2023-2026)

Asociaţia Bridge Language Study House a fost acreditată de Uniunea Europeană în domeniul Educaţiei Adulţilor pentru a participa la cursuri de formare şi mobilităţi pentru dezvoltarea capacităţii profesorilor şi personajului instituţiei. 

Prin această acreditare, profesorii şi personalul centrului vor participa la cursuri de formare în următoarele domenii:

  • coaching neuro-lingvistic;
  • educaţia incluzivă;
  • platforme digitale în predare şi învăţare;
  • competenţe soft;
  • formarea formatorilor;
  • management educațional.

Aceste activităţi vor dezvolta abilităţile, competenţele şi cunoştinţele echipe Bridge Language Study House şi vor răspunde la nevoile de dezvoltare organizaţională.

Raportul anului de acreditare 2023-2024

În perioada 2023-2024 centrul nostru a beneficiat de 2 oportunităţi de formare:

Curs "NeuroEducation in action"

5 colege din centru au luat parte la cursul "NeuroEducation in action" organizat în frumosul oraş Ghent din Belgia. În cadrul cursului cele 5 profesoare au învăţat despre teme precum:

  • aplicarea strategiilor neuro educaționale în predarea limbilor;
  • tehnici de gestionare a emoțiilor, cruciale pentru crearea

unui mediu optim de învățare;

  • metode de coaching;
  • tehnici de comunicare eficientă și construire a relațiilor cursant-profesor şi cursant-cursant;
  • valorificarea diverselor profiluri neurologice ale adulților pentru a îmbunătăți învățarea limbilor străine.

Formatori: Europass Teacher Academy

Ca urmare a acestui curs, cele 5 profesoare au dezvoltat un ghid cu bune practici care să ghideze profesorii de limbi din educația adulților în lumea neuroştiinţei abordând teme precum:

  • Clase prietenoase cu creierul uman
  • Predarea axată pe cursant
  • Mentalitatea de dezvoltare
  • Coachingul în educaţia neuroştiinţifică
  • Feedback pozitiv.

Ghidul se poate vizualiza aici!

Activitate de job-shadowing 


La finalul lunii Iulie 2024, 2 colege din centrul nostru au luat parte la o activitate de job-shadowing în Braga, Portugalia! În afară de observarea orelor de limbi străine, ele au împărtăşit idei şi cu profesorii şi membrii conducerii instituţiei gazdă,
London Institute.

Printre altele s-au discutat teme legate de educația incluzivă, digitalizarea în predare, tehnici de predare şi management de cursuri, respectiv s-au împărtăşit idei şi oportunităţi de colaborare.