Asociaţia Bridge Language Study House a fost acreditată de Uniunea Europeană în domeniul Educaţiei Adulţilor pentru a participa la cursuri de formare şi mobilităţi pentru dezvoltarea capacităţii profesorilor şi personajului instituţiei.
Prin această acreditare, profesorii şi personalul centrului vor participa la cursuri de formare în următoarele domenii:
- coaching neuro-lingvistic;
- educaţia incluzivă;
- platforme digitale în predare şi învăţare;
- competenţe soft;
- formarea formatorilor;
- management educațional.
Aceste activităţi vor dezvolta abilităţile, competenţele şi cunoştinţele echipe Bridge Language Study House şi vor răspunde la nevoile de dezvoltare organizaţională.
Raportul anului de acreditare 2023-2024
În perioada 2023-2024 centrul nostru a beneficiat de 2 oportunităţi de formare:
Curs "NeuroEducation in action"
5 colege din centru au luat parte la cursul "NeuroEducation in action" organizat în frumosul oraş Ghent din Belgia. În cadrul cursului cele 5 profesoare au învăţat despre teme precum:
- aplicarea strategiilor neuro educaționale în predarea limbilor;
- tehnici de gestionare a emoțiilor, cruciale pentru crearea
unui mediu optim de învățare;
- metode de coaching;
- tehnici de comunicare eficientă și construire a relațiilor cursant-profesor şi cursant-cursant;
- valorificarea diverselor profiluri neurologice ale adulților pentru a îmbunătăți învățarea limbilor străine.
Formatori: Europass Teacher Academy
Ca urmare a acestui curs, cele 5 profesoare au dezvoltat un ghid cu bune practici care să ghideze profesorii de limbi din educația adulților în lumea neuroştiinţei abordând teme precum:
- Clase prietenoase cu creierul uman
- Predarea axată pe cursant
- Mentalitatea de dezvoltare
- Coachingul în educaţia neuroştiinţifică
- Feedback pozitiv.
Ghidul se poate vizualiza aici!
Activitate de job-shadowing
La finalul lunii Iulie 2024, 2 colege din centrul nostru au luat parte la o activitate de job-shadowing în Braga, Portugalia! În afară de observarea orelor de limbi străine, ele au împărtăşit idei şi cu profesorii şi membrii conducerii instituţiei gazdă, London Institute.
Printre altele s-au discutat teme legate de educația incluzivă, digitalizarea în predare, tehnici de predare şi management de cursuri, respectiv s-au împărtăşit idei şi oportunităţi de colaborare.